انعقاد تفاهم نامه همکاری با طرح تربیتی چهره به چهره 

انعقاد تفاهم نامه همکاری با طرح تربیتی چهره به چهره 

تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: امروز به منظور ارتقای سطح همکاری مشترک بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان و طرح تربیتی چهره به چهره شد تفاهم نامه ای منعقد شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: امروز به منظور ارتقای سطح همکاری مشترک بین ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان و طرح تربیتی چهره به چهره شد تفاهم نامه ای منعقد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: قرار است در راستای انعقاد این تفاهم نامه طرفین با بهره گیری از امکانات و توانمندی های موجود فعالیت فرهنگی مشترکی را برای کاهش آسیب های اجتماعی انجام دهند.

وی با اشاره به تعهدات ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در این تفاهم نامه، بیان کرد: همکاری در فعالیت های تربیتی طرح چهره به چهره در چارچوب اهداف ستاد، فراهم کردن بستر مناسب برای شرکت اعضای طرح تربیتی در برنامه‌های فرهنگی و دوره‌های آموزشی ستاد و همراهی مدیر ستاد در بازدید از حلقه‌های تربیتی بخشی از مفاد این تفاهم نامه است.

خوبی زاده ادامه داد: بخش دیگری از تعهدات این ستاد شامل معرفی یک نفر در ستاد به عنوان رابط طرح، همکاریدر برگزاری دوره‌های آموزشی استانی و کشوری طرح تربیتی چهره به چهره در حد مقدور و متناسب با توان و ظرفیت های موجود ستاد، انعکاس اخبار طرح تربیتی در خبرگزاری شبستان و نیز تخصیص اقلام فرهنگی و دینی در حد مقدور ستاد برای طرح تربیتی چهره به چهره است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: طرح تربیتی چهره به چهره نیز متعهد شد تا در اجرای برنامه های مختلف در حد مقدورات توان و ظرفیت های موجود خود با این ستاد همکاری کند.

وی اضافه کرد:بکارگیری ۶۰ درصد از مربیان و متربیان طرح تربیتی چهره به چهره از میان اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان، فراهم کردن بستر مناسب برای شرکت مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد در برنامه‌های فرهنگی و دوره‌های آموزشی طرح تربیتی، اطلاع‌ رسانی و تبلیغ فعالیت‌های ستاد در بین این مربیان و متربیان از سایر تعهدات طرح تربیتی چهره به چهره است.

خوبی زاده در خاتمه ضمن ابراز امیدواری از انعقاد تفاهم نامه همکاری با طرح تربیتی چهره به چهره، عنوان کرد: مدت مدت زمان اجرای این تفاهم نامه سه سال است که این مدت زمان در صورت توافق طرفین قابل تمدید است.

پایان پیام/ 586